wtorek, 14 stycznia 2014

Zły dzień

Hej kochani!!!
 Dzisiaj pisałam sprawdzian z przyrody i historii oraz doszedł do tego konkurs frazeologiczny ;/ Sprawdzian z przyrody poszedł mi całkiem dobrze lesz z historii.... boję się. Wynik z tego sprawdzianu zależy od mojej oceny końcowej :( Dodatkowo do tego wszystkiego zostały sprawdzone testy szóśtoklasisty. Nie jestem zadowolona z wyników. Jest gorzej niż wcześniej :/ Ale nie ma co ubolewać w końcu to jest jak na razie próbny test, lecz przez to, że mam zły wynik pani dyrektor juto mnie prosi na tz. " dywanik", ponieważ mam dysleksję i powinnam chodzić na wyr. j. polskiego, a nie chodzę, bo nauczycielka nie jest najlepsza. Trochę się martwię, ale co będzie to będzie co nie ?
              Ten dzień nie zalicza się do najlepszych, ale jutro mam nadzieję będzie wesoły dzień oraz dobrze pójdzie mi sprawdzian z matematyki.
A wam jak mija tydzień? Macie jakieś sprawdziany jutro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >