poniedziałek, 13 stycznia 2014

Urodziny

Siemka!
Jak pisałam w poprzednim poście w sobotę miałam przyjęcie urodzinowe. Nie spodziewałam się tego, ale przyjechali moi znajomi. Strasznie się ucieszyłam. Na początku było troche nudno, lecz później zrobiło się strasznie śmiesznie. Zaczęliśmy się bawić lalkami ( haha). Troche za mało mi było tego czasu, ale przynajmniej było fajnie :D
        
       Całą niedziele spędziłam nad książką od historii, ponieważ mam jutro sprawdzian :/ bardzo się boję, bo czwórka z tego sprawdzianu poprawi mi z 2 na koniec semestru na 3 i jak będe miała 3 na koniec sem. to na koniec roku mam szansę na 4, więc naprawdę stres, stres i jeszcze raz stres :/ 
Dobra idę się uczyć papa.. do następnego razu :D  A i jeszcze macie tu kilka zdjęć z urodzin. Przepraszam, że takie ale nikt sobie nie chciał robić zdjęć więc zostały zrobione z zaskoczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >