sobota, 4 stycznia 2014

Coś więcej

Witam was!!
 Dzisiaj jeszcze nic ciekawego się u mnie w życiu nie przytrafiło, więc nie mam za bardzo o czym pisać. Choć jest taki  jeden temat. Bardo chciałam wam podziękować za to, że  odwiedzacie mojego bloga, wiele to dla mnie znaczy. Gdy wczoraj zobaczyłam, że mam 3 komentarze to spadłam z krzesła :D (haha)
 Jutro jadę do przyjaciółki ( dwóch przyjaciółek). Wezmę aparat i zrobię trochę zdjęć :) Nie mogę sie doczekać :ooo
 A jak tam z zespołem "The Dumplings" spodobał się wam ?

2 komentarze:

  1. Moje początki na blogu też takie były. Kilka komentarzy tak bardzo mnie cieszyło. Aż doszło do 50/60 komentarzy co było dla mnie ogromnym szokiem. Niestety ustawiając komentarze anonimów straciłam wszystkie. Co bardzo ciężko teraz odbudować :(

    ps. Chcesz by Twój blog został polecony u mnie na blogu? Może Ci to pomoże się w jakiś sposób wypromować.
    Wystarczy odwiedzić mojego bloga więcej informacji na końcu postu:)
    Zapraszam - http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >