piątek, 10 stycznia 2014

Test

Hej wszystkim!
  Dzisiaj pisałam szóstoteścik. Nie wiem jak mi poszedł, ale bądźmy dobrej myśli :D Jutro W KOŃCU sobota, ale trochę się nie ciesze, bo muszę się uczyć do 5 sprawdzianów ;/ Z czego w tym jest sprawdzian z historii, a mi ona sprawia dużo problemów więc na niej muszę spędzić większość weekendu. Już nie mogę się doczekać ferii i wakacji!! A no właśnie jutro podobno mam impreze urodzinową :D, ale urodziny miałam 8 stycznia. Nie zrobili mi imprezy bo moje urodziny wypadły w tygodniu a na następny dzień miałam sprawdzian więc nie było jak jej zrobić, ale nie narzekam, nawet z tej co będzie jutro nie cieszę sie bo jej nie chce no ale ni ładnie tak na niej nie być :D Dobra kończę ten post do jutra :* A do tego filmiku "50 faktów o mnie " to nie wiem czy się wyrobie, ale spróbuję ;) Przepraszam :
Jak wam minął tydzień?

2 komentarze:

  1. Nienawidze historii !!! Za to kocham niemiecki ostatnio ze sprawdzianu dostałam 6 :)

    10vee.blogspot.com -jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nienawidzę historii ale kocham angielski :D

      Usuń

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >