piątek, 17 stycznia 2014

Nie ma to jak w domu

Siemanko !!!
   Co tam u was słychać ? Bo u mnie z jednej strony dobrze, a z drugiej nie, ponieważ źle mi poszły te sprawdziany, o których pisałam. Może chociaż poprawa będzie dobrze napisana :D Ale dziś nie na ten temat. 
   Dzisiaj zostałam w domu, bo się źle czułam. Nie ma to jak dzień w łóżku. Stęskniłam się za tym :) 
  Wstałam dosyć wcześnie (jak na mnie) po 8. Leżałam jeszcze tak do 11 przed telewizorem i rzecz jasna przed komputerem :D W końcu zjadłam porządne śniadanie, a nie jakieś słodycze. Co do słodyczy. Postanowiłam je odrzucić, bo po woli się od nich uzależniam :/ Postanowiłam też zacząć ćwiczyć. Znalazłam fajną stronę na facebook'u "1000 sposobów na idealną figurę", która pomaga ludziom schudnąć. Sama ułożyła ćwiczenia na uda, brzuch .... na każdą część ciała. Jeśli ktoś z was chciałby schudnąć lub podobnie jak ja wyrzeźbić swoje ciało zapraszam na tą stronę 
https://www.facebook.com/1000.sposobow.na.idealna.figure 
tu macie link do tego "wydarenia" (nie wiem jak to nazwać ) kliknijcie "wezmę udział" i DO DZIEŁA ĆWICZYMY!!     https://www.facebook.com/events/719274751438939/
A tutaj macie link do tych ćwiczeń, o których mówiłam. Tutaj jest cała playlista, zresztą wszystko jest napisane na ich stronie w opisie
https://www.youtube.com/watch?v=IyiNDSpFfW0&list=PLA65YX2ALQZYtgwOT9HTGJThP9lmu4Yqb&index=1
Powodzenia. Trzymam za was kciuku ;)

Ach... Nie ma to jak zdrowe śniadanko mmm...( jajka mi nie wyszły miały być w kształcie kwiatka :D i nie miało być tyle pomidora :D )
Nie wiem jak wy, ale ja idę ćwiczyć ! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >