piątek, 3 stycznia 2014

Co dostaliście na święta ?

Hej!!
 Wiem, że to już po świętach ale chciałabym wam pokazać co dostałam pod choinkę :D
 Napiszcie w komentarzach co wy dostaliście oraz  jak wam minęły święta i jak minął wam SYLEWSTER !!! :D
 Słuchawki ( nie wiem gdzie kupione ) :
Słodycze (lecz w jakiś dziwny sposób zniknęły)  :D :D 
Komin ( nie wiem gdzie kupiony):
( ohydnie tu wyszłam, ale nie miałam innego :/ )
Leginsy z Orsay :

I na koniec !!!! SKARPETKI kupione (chyba) w " wszystko po 5.50" :D 
I to wszystko na dziś. Do jutra!! :*
Napiszcie w komentarzach co wy dostaliście na święta i jak wam się podobają moje prezenty, który wam przypadł do gustu  :D

10 komentarzy:

  1. Ale fajna figura, jak modelka :3 <3 Faajne słuchawki <3 Ja dostałam ciuchy,telefon, słodycze i biurko ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne legginsy i włosy *___*

    +zapraszam do mnie blondeprincesss.blogspot.com
    ZAPRASZAM DO WZIECIA UDZIAŁU U MNIE W LINKOWANIU

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci dziękuję, staram się jak najlepiej pisać posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No a aparat cyfrowy. To nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam MAMO!!! Z tego wszystkiego zapomniałam o nim bo dałaś mi go wcześniej

      Usuń
  5. fajny masz blog ! :)
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam wszystkich na mój blog ;>
    kazdy komentarz i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;>

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >