sobota, 5 lipca 2014

Przeprowadzka do Austrii

Siemanoss!!
  Bardzo dlugo mnie nie bylo. Tak to szybko zlecialo... Pewnie zadajecie sobie pytanie, Dlaczego nie pisalam postow? Nie bede ukrywac, nie chcialo mnie sie, mialam trudne chwile w swoim zyciu, chwile zwatpienia i wyjazd do Austrii, a no wlasnie 4 dni temu przyjechalam do Austrii, na stale :( Tak strasznie nie chce tu byc, poniewaz tesknie za Polska i za znajomymi lecz nie mam innego wyboru. Najgorsze jest to, ze musze uczyc sie niemieckiego. Duzo juz umiem, wiec myle, ze pojdzie mi dobrze. Najlepsze jest to, ze sa juz WAKACJE!!!! NARESZCIE!! Tak nie moglam sie ich doczekac :) Zero szkoly, zero stresu, nic nie trzeba robic, chwile spedzone z przyjaciolmi...
 . Teraz bede pisala posty o wiele, wiele czesciej :) Mam nadzieje, ze bedzie was wieciej, lub chociaz troszke. Naprawde uwierzcie, ze jakich malutki kometarz nawet jeden usmiech, a daje tyle satysfakcji w dalsze prowadzenie bloga, poniewaz wiesz, ze ktos cie czyta, komus podoba sie jak prowadzisze tego bloga, wiec prosze was o lajki i komentarze. Mysle, ze to tyle mam Wam do powiedzenia. Tu macie moje zdjecia :)



4 komentarze:

  1. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :).Szkoda ,że musiałaś wyjechać i zostawić znajomych ,ale na pewno się zaaklimatyzujesz :)
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki i dzieki, ze mnie rozumiesz :D :*

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >