czwartek, 10 lipca 2014

Nowe plany

Siemanko!!!
   Dzisiaj znowu pogoda jest do dupy :D Ale nie ma co sie zalymawac. Mam w planach na najplizszy termin nakrecic filmik "50 faktow o mnie". Juz mialam w planach nakrecic ten film, ale cos nie moglam. Teraz musze sie wziac do kupy i nakrecic wkoncu ten filmik. Trudno jest mi go nakrecic poniewaz nie mam jeszcze statywu do aparatu, no ale jakos trzeba sobie radzic. Mam nadzieje, ze wnajblizszym czasie go kupie. Caly czas ten zakup sie ciagnie i ciagnie, poniewaz nie wiem jaki ma byc ten statyw czy zalezy to od aparatu czy nie, wiec moze jak jestescie obeznani to pozecie pomoc :D A druga sprawa to nie umiem przerabiac filmow i kompletnie nie wiem jak to sie robi :D Zdjecie moge przerabiac, ale filmow nie :/ Bardzo prosze o pomoc z tym statywem, bo nie chce kupic jakiegos badziewa :D A najlepiej byloby mi kupic go w internecie. Z gory dziekuje ;)

Z psem :D (jakbyscie nie wiedzieli )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >