wtorek, 1 kwietnia 2014

Test :/

Elos ! W końcu wóciłam po dość długiej przerwie. Bardzo przepraszam, ale nie ma się co tłumaczyć.
     Dzisiaj pisałam test. Napewno nie wiedzieliście, więc wam powiedziałam :D Nie był  jakiś trudny. Trzeba było porządnie czytać polecenia. Trzeba było dokończyć siatkę prostopadłościanu. Napewno mam to źle :/ ale trudno :( W końcu to nie jest na ocenę. Mam nadzieję, że będę miała powyrzej 25 punktów :D Opowiadanie też nie mam pojęcia czy na temat, czy może być tak jak napisałam. Nie miałam w ogóle pomysłu na nie. Jakoś poszedł ten sprawdzan. Teraz trzeba czekać z miesiąc na wyniki :/
Oczywiście jak zawsze krótki post. Naprawdę nie umiem się rozpisywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >