piątek, 14 marca 2014

Dzięki Bogu już weekend

Siemanko!!!!
      Witam wszystkich. Pewnie nie wiecie, ale jest weekend !!! Nareszcie, nie mogłam się go doczekać :D Choć z drugiej strony się nie cieszę, ponieważ następny tydzień zapowiada się bardzo ciężki, a 1 kwietnia mam test szóstoklasisty. Co zrobić ?! NIC trzeba uboleć te dni czy jak to nazwać :D Naszczęście nie mam dużo zadanie na weekend, albo mi się tak wydaje :) 
      Chciałabym zrobić filmik, lecz nie umiem go przerabiać :D Dlatego jest problem i nie wiem jaki program był by do tego najlepszy. Mam nadzieję, że w przyszłym czasie się dowiem i za niedługo pojawi się pierwszy filmik na moim blogu.
 Dobra ja kończę, bo muszę jeszcze zrobić zadania z polskiego :/ Narazie, do zobaczenia [przeczytania].

Jak wam minął tydzień ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >