poniedziałek, 10 marca 2014

Pierwszy Konkurs

Witam wszystkich!!
 Znów nie przez dłuższy czas nie była, ale oszczędze wam tłumaczeń :) Dzisiaj zostałam w domu znaczy zaspalam :) kolejny raz. Gdy wstałam i spojrzałam na zegarek trochę się zastanawilam jak to możliwe, że jest 9;45 jak nie zadzwonił mi jeszcze budzik? Lecz z bólem muszę stwierdzić, iż miałam wyciszony telefon -_- Nie zaprzeczę, że nie jestem zdenerwowana, ponieważ w tamtym tygodniu mnie tez nie było jeden dzień :/ Ale no nic żadnego sprawdzianu ani kartkówki dzisiaj nie mialam, więc chociaż dobre i to.

 Dziś  10.03.2014r. chciałabym ogłosić, iż robię konkurs !!!!!! Co jest do wygrania, co trzeba zrobić żeby taki konkurs wygrać ? Na początek powiem co trzeba zrobić żeby wygrać nagrodę :
                                         1. Zaobserwować mój blog
                                         2. Opublikować mój blog ( gdzie kolwiek )
                                         3. W komentarzu napisać swój adres e-meil i dodać link, w którym będzie                                                         stronka na której opublikowaliście mój blog.
I tylko 3 punkty. Mało prawda? A więc co jest nagrodą? Nagrodą jest oto ta bluza !!

Ta bluza nazywa się "nietoperz" z tego co wiem
Bluza nie jest jakaś najwspanialsza, ale może komuś przypadnie do gustu :*
Tak, więc żegnam się z wami, do następnego razu ;)
Ps. Polecam wam blog Damiana Buczka ;) http://crimeingalaxy.blogspot.com/2014/03/wygraj-100-na-zakupy-w-sheinside.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >