sobota, 22 lutego 2014

Time passes quickly

Witam wszystkich, albo nikogo !!
      Ferie mijaja w zaskakujacym tempie, ale za niedlugo swieta i znowu wolne.
Ja na ferie przyjechalam do mamy do Austri. Na poczatku bylo nudno, lecz pojniej codziennie gdzies jechalysmy i bylo ciekawiej. Szkoda, ze tylko mamy 2 tygodnie ferii, a nie wiecej, no ale trudno trzeba przecierpiec jeszcze te pare lat i W KONCU WOLNI!!!! ( albo z rodzicami) Po feriach mam duzo sprawdzianow i ten test szostoklasisty :\ Mam nadzieje, ze zdam go chociaz na 30 punktow :D
Lecz z jednej strony sie ciesze, ze znowu zacznie sie szkola, poniewaz bez niej moje zycie bylo by nudne, jak dla wiekszosci z nas.
       Po feriach musze zaczac sie lepiej uczyc, zeby miec czerwony pasek (hahahah.. chyba na ryju )
W tej chwili moje oceny sa przerazajace, no nic trzeba zaczac od poczatku ( jakos ) .
Wiem, ze znowu malo napisalam, ale nie umiem sie rozpisywac.

A wam jak mijaja ferie, byliscie gdzes, a moze juz jestescie po feriach, albo przed ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >