czwartek, 7 sierpnia 2014

Szkola

Hallo!
   Wiem, ze znowu mnie nie bylo pare dni, ale nie mialam jak napisac posta :/ Co sie bede tlumaczyc :D
Przez te dni duzo sie u mnie dzialo. Nareszcie :D Zakolegowalam sie z dziewczyna z mojej klasy. Nazywa sie Madeline. Bardzo sie ciesze, ze moge kilka osob poznac przed pojsciem do szkoly, poniewaz pozniej bedzie mi lepiej sie odnalezc. Nadal bardzo boje sie isc do szkoly, ale duzo motywacji dala mi Lucy (napewno ja znacie) Jej ostatni filmik ,,Szkolne porady u Lucy,, bardzo podciagna mnie do gory :D U mnie jest ten problem, ze nie chce mi sie czytac ksiazek po niemiecku, poniewaz ich nie rozumiem i dla mnie to strata czasu na czytanie czegos, czego nie rozumiem lecz wiem, ze to mi duzo pomoze, wiec musze sie wziazc w garsc i czytac ksiazki :D W te ostatnie dni bardzo duzo kupilam ubran i nie tylko, wiec moze zrobie filmik, albo poprostu zrobie zdjecia, ale raczej filmik :D Wogule ja w szkole musze chodzic w jakis klapkach, a na W-F w baletkach!! Co??? Jak po szkole mozna chodzic w klapkach. Nie rozumiem :/
Ostatnio pogoda byla okropna, ale dzisiaj wyszlo slonce ! Wkoncu. Jest juz prawie koniec wakacji :(((((((( a ja jeszcze nie kapalam sie w basenie, ani w morzu ......., a nie ! jeden raz. Przez tyle dni kapalam sie tylko raz: WTF??!!! Chcialam te wakacje spedzic bardziej fizycznie, a jednak sie nie udalo. No coz, moze nastepne wakacje beda lepsze. Na bank beda lepsze :D 

Nareszcie zrobilam jakies zdjecia. Wiem, ze nie sa najlepsze, ale jakbyscie wiedzieli jak je robilam zrozumielibyscie :D











A co u was slychac? Jak wam mijaja wakacje? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >