środa, 13 sierpnia 2014

Skonczyc z blogowaniem?

Hejo!
 Od chyba wczoraj pada i jest ponuro. Nie jest zimno, ale tez nie jest cieplo z czego sie ciesze, bo teraz chce pobyc troszke w domu.
  Za nie cale 3 tygodnie zaczyna sie szkola. Nie mam pojecia to czuje, z jednej strony chce isc do niej, a z drugiej nie. Caly czas mysle o zlych rzeczach np. ze beda sie ze mnie smiala, albo, ze po prostu bede nie lubiana i na przerwach bede stac  w kacie i gapic sie na innych, albo, ze nie bede rozumiala co inni do mnie mowia.... :( Mam nadzieje, ze bede dobrze, a powinno byc :D
  Od paru dni postanowilam sobe, iz zaczne cwiczyc na brzuch :D A przynajmniej staram sie... Caly czas narzekam na swoje cialo, ale nic z tym nie robie :/ Nie  wiem jak sie zmotywowac, nie potrafie.
Ostatnio, a tak naprawde caly czas mylse po co wogule jest tej blog skoro go nikt nie oglada, ale moze za pare lat wkancu ktos zobaczy mojego bloga i mu sie spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze mile widziane i miłe komentarze również <3 <3 : >